Store-check jest bezpośrednią analizą sytuacji w danym sklepie. Przygotowując displaye do kampanii produktowych, sami udajemy się do wytypowanych punktów sprzedaży, by na miejscu sprawdzić możliwości przeprowadzenia skutecznej promocji produktów przy użyciu naszych POS-ów.
Dzięki wizytom ekspertów naszej Firmy w wybranych punktach sprzedaży, jesteśmy w stanie określić optymalną konstrukcję stojaka czy najbardziej efektywne ustawienie urządzenia w dostępnej przestrzeni, jeszcze na etapie opracowywania założeń kampanii produktowej i koncepcji displaya, na którym eksponowany będzie produkt.
Nasi eksperci w trakcie wizyt rynkowych analizują szanse wzrostu rotacji produktu eliminując powody słabej sprzedaży, które mogą polegać, np. na braku odpowiedniej ekspozycji lub jej niewłaściwym ulokowaniu na terenie sklepu (asortyment jest niewidoczny). Przyczyną niskiej efektywności sprzedaży może być również niewłaściwe umiejscowienie produktu na samym displayu – poza zasięgiem potencjalnych odbiorców, np. dzieci lub osób starszych –, ale również wadliwa konstrukcja zastosowanego displaya, powodująca zacinanie się produktów podczas wyjmowania, czy wypadanie z mocowań.