Mamy doświadczenie we wdrażaniu displayów do punktów sprzedaży o różnej specyfice branżowej. Dzięki temu, podczas współpracy z naszymi specjalistami, łatwiej i szybciej osiągniesz cele swojej kampanii produktowej przy użyciu POS-a, który dla Ciebie wykonamy.
Podczas prac nad opracowywaniem koncepcji displayów i w czasie ich projektowania wykorzystujemy naszą wiedzę o zasadach wprowadzania produktów, obowiązujących w poszczególnych sieciach handlowych. Dotyczą one, np. rozmiarów displayów, materiałów konstrukcyjnych czy możliwości transportowania zgodnie z wytycznymi danej sieci itp. Dzięki temu wiemy, jak zaprojektować optymalny stojak do potrzeb kampanii produktowej w danym punkcie sprzedaży, a także, jakich rozwiązań należy unikać, by nie zwiększyć kosztów wprowadzenia produktów, lub też błędów, które w ogóle to uniemożliwią, gdyż np. stojak nie będzie spełniał kryteriów konstrukcyjnych narzuconych przez daną sieć handlową.