Zdecydowanym atutem współpracy z naszą Firmą jest możliwość korzystania z naszej znajomości zasad merchandisingu. Po zleceniu nam przygotowania materiałów POS dla Twojej kampanii produktowej, otrzymasz od nas konkretną pomoc w optymalnym ulokowaniu tych materiałów w punktach sprzedaży, oraz w ulokowaniu produktów na ekspozytorach.
Nie jesteśmy firmą merchandisingową, jednak znamy zasady okołoproduktowe, które mają wpływ na sukcesywne zwiększanie sprzedaży w poszczególnych kanałach dystrybucji. Mówiąc prościej i przystępniej, wiemy:
- jak optymalnie ustawić produkt na półce lub stojaku;
- w jaki sposób budować dodatkowe ekspozycje;
- które strefy w sklepie nadają się najlepiej do danych produktów;
- jak zwiększyć widoczność produktu;
- jakie miejsca w przestrzeni sprzedażowej „pracują”, a jakich należy unikać;
- jak odpowiednio budować wizerunek firmy w danej kategorii sklepu;
- jak zwiększyć rotację produktów;
- jak zwiększyć dostępność produktów.
Dzięki temu, już na etapie przygotowania koncepcji konstrukcyjnej i wizualnej displaya dla Twojej kampanii produktowej, weźmiemy pod uwagę wszystkie czynniki, które zwiększą jego skuteczność.