W każdym kanale dystrybucji i charakterystycznym dla tego kanału punkcie sprzedaży, obowiązują różne reguły doboru asortymentu. Wiemy czym kierują się firmy przy doborze asortymentu, z jakimi problemami stykają się w tej kwestii (np. zbyt szeroki/wąski asortyment, brak kategoryzacji produktów, brak standardów określających to, gdzie dany produkt powinien się znaleźć).
Znajomość zasad doboru asortymentu ułatwia nam komunikację z Klientem w zakresie aranżacji ekspozytorów, systemów półkowych, czy całych alejek w sklepach. Pomożemy Ci nie tylko w wyborze stojaka reklamowego o optymalnych cechach konstrukcyjnych i wizualnych, ale także w doprecyzowaniu rozpiętości, kategoryzacji oraz standardów ekspozycyjnych dla Twoich produktów.
Tego typu prace wykonujemy na specjalne zlecenie Klienta, po dostarczeniu odpowiednich materiałów takich jak lista „must have” produktów, udziały w rynku itp.